15. joulukuuta 2011

Älä ota mallia minusta

Kuva: weheartit.com
Voi sentään, edellisen viikonlopun kuulumiset vaihtuvat nyt melkein seuraavan viikonlopun kuulumisiin. Nyt on jo torstai ja tämä viikko on mennyt hurjan nopeasti. Voin hyvällä omallatunnolla todeta etten ole ehtinyt kirjoitella tänne ennen kuin vasta nyt. Olen tehnyt todella pitkiä työpäiviä tällä viikolla, monena päivänä aamukahdeksasta iltaysiin. Olen harrastanut tietokonelounaita enkä ole syönyt iltaisin melkein mitään koska en ole ehtinyt. Joka ilta olen toivonut parasta mutta silti joutunut soittamaan miehelleni että en tänäänkään ehdi kotiin illalliselle. En ole ehtinyt urheilemaan ollenkaan. Olen nukkunut noin kuusi tuntia yössä (ja voin kertoa, että se on mulle TODELLA vähän) ja olen nähnyt työunia. Aina niin alhainen verenpaineeni on takuulla noussut hälyttäviin lukemiin stressin ja vähäisten yöunien seurauksena. Vapaa-aikaa mulla ei ole ollut, mutta onneksi olen sentään aina ehtinyt lukea aamuhesarin pikaisesti ennen töihin lähtöä.

Elämäntapani ovat siis olleet viime aikoina aivan retuperällä enkä suosittele tällaista härdelliä kenellekään. Onneksi ehdin sujauttaa joulukortit tänään postiin, joita kirjoittelin eilen silmät kiemurassa :P. Tällä hetkellä toivon, että työkiireet tasaantuvat, sillä ensi viikollahan on jo joulu, ja siiheksi pitäisi ehtiä vielä joululahjashoppailla ja leipoa joulukakkuja ja -karkkeja sun muuta. Ja tietenkin toivon, että ehtisin hieman rauhoittua joulun viettoon, ettei tarvitsisi matkustaa lapsuudenmaisemiin kiireellä aatonaattona iltamyöhään suoraan töistä. Ja haluan sinne spinningiin ja lenkille jonne olen hinkunut jo viikon päivät :).

Viikonloppua odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti