11. toukokuuta 2011

I want candy!


En tiedä mistä lie tullut, mutta mulla on ihan KAMALA karkkihimo! Eikä siihen tietenkään auta mikään substituutti, vaan tarvitsisin sitä oikeaa kamaa. Olen yrittänyt syödä salaattia, lämmintä ruokaa, leijonapastilleja, tummaa suklaata, taateleita... mutta mikään ei auta. Sitten tajusin, että tällä kertaa kyse ei ole nälästä tai pikkumakeasta, vaan tahtoisin oikeasti ja ihan oikeasti oikein kunnon pussin karkkia! Harmi vaan, ettei kaupat ole enää auki, joten pitää odottaa huomiseen, ja siinä välissä himo varmasti ehtii laantua ;).

Yleensä mulla ei ole tällaista käsittämätöntä himoa, sillä se loppui joskus vuonna yksi ja kaksi kun aloin säännöllistää syömistäni ja lisäsin reippaasti proteiinien ja kasvisten syöntiä. Sen jälkeen olen aina välillä arponut karkkihyllyllä että mitäs sitä nyt ottaisi kun on kuitenkin perjantai-ilta, ja olen silti lopulta lähtenyt tyhjin käsin pois kun ei yksinkertaisesti ole tehnyt mieli yhtikäs mitään. Nyt olen kuitenkin todellisen himon kourissa, ja pahinta on, ettei siihen ole saatavilla lääkettä juuri nyt. Aarrghh! :D Ja älkää käsittäkö väärin, syön kyllä karkkia, mutta olen nykyään enemmänkin rehellisten leivosten ja kakkujen ystävä. Syön mieluummin tuoreen korvapuustin, donitsin tai vaikkapa voikeksin kuin karkkia, sillä ne maistuvat jotenkin niin aidoilta verrattuna karkkiin. Karkeista suosikkejani on ehdottomasti suklaa ja lakristi. Voisin vetää vaikka puoli kiloa lakua jos sattuisin sille tuulelle, ja suklaasta nyt ei tarvitse edes kirjoittaa sen enempää. Se on yksinkertaisesti niin hyvää. Varsinkin laadukkaat suklaakonvehdit, kuten Leonidasin tai Chjokon. Nam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti