8. heinäkuuta 2012

Loma

Jee! Alitin juuri tavoitteeni eli onnistuin pakkaamaan laukkuni reilusti alle sallittujen kilorajojen. Printtasin äsken myös lentoliput ja nyt mulla pitäisi olla kaikki tarpeellinen mukana. Mitenköhän saan unta kun huomenna pitää herätä aamuvarhaisella lentokentälle ja mua jännittää jo nyt? ;)

Vaikka minä jään lomalle, blogini ei. Olen kirjoittanut kirjoituksia etukäteen jotka olen ajoittanut keskimäärin noin parin päivän välein aina siihen saakka kunnes palaan takaisin kotiin. Olisin tietenkin voinut jättää tämän blogin ihan vain lomallekin, mutta mieli teki kirjoitella kaikkea mukavaa. Toivotaan siis että blogikirjoitukset tulevat julkaistuksi ajallaan ja että niissä ei ole mitään häikkää. Minä kun en pääse netin äären ihan tuosta vaan enkä ainakaan joka päivä. Ja annattehan anteeksi jos jossakin on jotakin kirjoitusvirheitä, sillä vaikka yritin olla skarppina, eilinen ilta venyi venymistään ja lopulta silmät olivat puoliksi ristissä. ;)

Kommentoikaa toki poissaoloni aikanakin, sillä käyn kyllä lukemassa kommenttejanne ainakin silloin tällöin ja tykkään niin lukea mielipiteitänne! :) Älkää tosin odottako pikaista vastausta sillä en aina pysty vastaamaan, mutta seuraan kyllä blogiani ja käväisen luultavasti myös muissakin blogeissa jos aikaa jää!

Teille kaikille toivon oikein ihanaa heinäkuuta, toivottavasti aurinko paistaa ja fiilikset ovat korkealla. Nauttikaa Suomen suvesta! ♥

weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti