9. toukokuuta 2012

Kesäloma!

Graduni on.... wait for it... VALMIS!! :) Sain urakkani tänään päätökseen ja olen nyt lähettänyt sen tarkistettavaksi. Jäljellä on vielä gradun painattaminen, mutta sen hoidan ensi viikolla. Nyt mulla ei ole enää mitään opiskeluihin liittyviä velvoitteita jäljellä. Ainut asia mikä pitää hoitaa on ilmoittautuminen publiikkiin ja sen hoidan myös ensi viikolla. Kaikki opintopisteet on pulkassa, kaikki tehtävät suoritettu, korvaavat opinnot  OK, kieliopinnot OK... Eli kaikki on done!

En voi kuvailla tätä fiilistä tällä hetkellä, vaikka se onkin hieman epäuskoinen. Olen tehnyt hommia graduni kanssa koko kevään joten tämä yhtäkkinen töks-loppu tuntuu vähintäänkin oudolta. Toisaalta alan pikku hiljaa tajuta että mulla alkaa nyt piiiitkä kesäloma! Se kestää pitkälle alkusyksyyn joten fiilikset ovat luonnollisesti uskomattoman hyvät. Tekisi mieli KIRKUA!!! :D Ihanaa! Tänä kesänä mennään sinne minne nenä osoittaa ja mieli halajaa. Joitakin suunnitelmia on tosin jo tehty, mutta niistä lähemmin vähän myöhemmin.

kuvat: weheartit.com

Ja koska tätä aikaa riittää, vastaankin heti ihanaisen Sadun mulle lähettämiin kysymyksiin.

1. Mikä on suurin unelmasi?
Muuttaa ulkomaille töihin, mieluusti Jenkkeihin.

2. Millä keinoilla kevennät ahdistuksen tai stressin tunteen?
Stressi on mulle tuttua, sillä olen helposti stressaantuvaa tyyppiä. Olen kuitenkin oppinut käyttämään mielikuvia ja meditaatiota apuna stressinhallinnassa. Tärkein keino on kuitenkin liikunta. Lenkkipolulla tai säkkiä hakatessa voin olla varma siitä että mitkään huolet tai murheet eivät pyöri mielessä!

3: Mistä piirteistä pidät itsessäsi?
Olen positiivinen ja tosi empaattinen tyyppi. Olen ylpeä siitä että osaan ottaa huomioon muiden ihmisten tunteet, mutta myös ylpeä siitä että osaan tunnistaa omat tarpeeni ja elää välillä sopivan itsekkäästi. En ole anteeksipyytelevää sorttia (siis sen suhteen mitä haluan), ja tämä on mielestäni hyvä juttu.

4. Onko sinulla tapoja, joista haluaisit oppia pois?
Kiire ja asioiden jättäminen viime tippaan. En koskaan saa tehtyä mitään ennen deadlinea ja se on välillä ärsyttävää. Olen myöskin usein myöhässä mikä on paha tapa.

5. Millainen suhde sinulle on sukuusi?
Tapaan sukuani usein mutta en liian usein. ;) Lähimmät välit mulla on vanhempiini ja rakkaaseen siskooni.

6. Millä tavoin saat turvaa elämääsi?
Mieheni tuo minulle henkistä turvaa, itsenäisyyteni ja omilla jaloilla seisominen yleistä turvaa ja tunnetta siitä että kaikki on okei. Ystävät ja oma perhe ovat myöskin tärkeitä.

7. Tykkäätkö hassuttelusta?
Joo, ehkä jopa vähän liikaakin. ;)

8. Mikä on parasta kesässä?
Vehreys, lämpö, veneily, grilliherkut ja jäätelö. Ja se että pääsee uimaan! Rakastan uimista!

9. Mistä nautit Suomessa eniten?
Puhtaasta luonnosta, rauhallisuudesta ja siitä että kaikki toimii yleensä niin kuin pitääkin.

10. Minkälaisesti musiikista pidät?
Monenlaisesta, mutta erityisesti vanhoista klassikkobändeistä (Queen... aah.) ja toisaalta myös tanssimusiikista (were talkin' Tiesto, Guetta, Pakito...).

11. Millaisella fiiliksellä olet nyt?
Tajuttoman hyvällä! Oon intoa täynnä kun gradu on valmis ja koko kesä on edessä! ♥

2 kommenttia: