7. maaliskuuta 2012

Hyvännäköinen oloasu hakusessa



Maltoin tänään kaivautua kirjojen alta ulos aurinkoon lenkille, ja se oli kyllä paras päätös. Sain myös vetäistä Chanelini ensi kertaa tänä keväänä (käytän sanaa kevät - onko nyt liian aikaista?? ;)) kasvoille suojaamaan silmiäni, sillä aurinko ja keväthanki eivät ole paras yhdistelmä jos haluaa säilyttää näkönsä.

Kun nyt notkun päivät pitkät kotona opiskeluhommien parissa, olen alkanut kaivata kunnon löhöilyasua. Onhan mulla hupparia ja collegehousua, mutta niissä tunnen itseni niin epänaiselliseksi. Rutuvaatteet eivät auta löytämään sisäistä kauneuttani eivätkä ne jatkuvassa käytössä tuota silmäniloa kotiin palaavalle miehellenikään (vaikka hän toitottaakin aina että olen niin kaunis, olin sitten verkkareissa, saunasta palaamassa tai sairas ♥). Olen siis päättänyt löytää kauniin ja mukavan oloasun, jota voi käyttää kotona ja ehkäpä myös pikaisella kauppareissulla.

Ykkösvaihtoehtona on Juicy Couturen velourasut, mutta en tiedä myydäänkö niitä missään Suomessa. Jenkkeihin en ole matkaamassa vasta kuin ehkä syksyllä tai ensi keväänä, enkä oikein malttaisi odottaa sinne asti. Stockalla on ilmeisesti jotain Juicya mutta en tiedä löytyykö noita velourvaatteita. Pitänee mennä etsimään. Ilmaisin jo miehelleni, että jos hänelle tuottaa vaikeuksia löytää lahjoja minulle niin tuossa olisi yksi idea... :). Väreistä valitsisin tällä hetkellä joko vaaleanpunaisen, sinisen tai keltaisen. Tai harmaan. Tai... no, löytyyhän noita värejä. Eikä tuo ole mikään ihan must juttu, vaan voin kuvitella ostavani myös jonkin toisen hyvälaatuisen asun, kunhan se tosiaan kestäisi aikaa hieman paremmin kuin H&M:n velour-viritykset ja olisi siistinnäköinen. Metsästys alkakoon! :)

2 kommenttia:

  1. Mä en ennen oikein tykännyt näistä velourasuista mutta nyt harkitsen jopa sellaisen ostamista ihan salivaatteiksi :) Tähän mennessä olen pitänyt ainoita omistamiani velourhousuja kotilököilyasuina mutta jotenkin velour on alkanut miellyttää silmääni myös ihan muutoin! Tämä onkin tosi hyvä lahja idea :D

    VastaaPoista
  2. Sama juttu mulla, en ennen oikein nähnyt näitä niin hienoina, mutta nyt olen alkanut himoita velourasua enemmän ja enemmän. Vinkkasin tosiaan tästä miehelleni, jonka kommentti Juicyn asuista oli "On noi kyllä tosi hienot, mutta toi hinta...", ja heti perään hän kehui mun kulahtaneita kotihousuja "legendaarisiksi", joiden pitäis kuulemma kelvata jatkossakin ihan hyvin :DD.

    VastaaPoista