7. marraskuuta 2011

Uusi blogini on avattu

Rakkaat uudet ja vanhat lukijat,

Aloitin blogin pitämisen vuonna 2009, jolloin keskityin lähinnä liikuntaan. Olen kirjoitellut säännöllisen epäsäännöllisesti ja muuttanut blogini ideaa pikku hiljaa kohti hyvän olon teemaa. Samalla suurin urheilufiksaatio on jäänyt pois. Harrastan toki yhä paljon liikuntaa ja haluan kirjoittaa siitä, mutta mukaan on tullut yhä enemmän muitakin kiinnostuksen kohteita kuten muoti, terveys ja koti. Lisäksi olen tajunnut, että kirjoittaminen on minulle supertärkeää, jonka vuoksi haluan jatkossa panostaa säännölliseen päivitystahtiin.

Olen opiskelija ja tätä nykyä myös onnellinen rouva. Asumme mieheni kanssa vielä kerrostalossa, mutta unelmissamme siintää muutto jonain päivänä kotiin, josta löytyisi oma piha ja sauna. Lisäksi haaveilemme lapsien saamisesta jonain päivänä. Olen kuitenkin valmistumassa ammattiin, joka tulee vaatimaan ajankäytöllisesti melko paljon ainakin ensimmäisinä vuosina. Näin ollen esimerkiksi lastensaantihaaveet joutuvat valitettavasti vielä odottamaan. Monen vuoden opiskelun jälkeen en malta odottaa valmistumistani, ja gradu on tällä hetkellä työn alla. 

Koska elämäni on tällä hetkellä murrosvaiheessa opiskeluelämän päättymisen ja työelämän alkamisen vuoksi, koen siitäkin syystä että minun on uudistettava blogini vastaamaan tämänhetkistä elämäntilannettani. En tule jatkossakaan kirjoittamaan yksityiskohtaisesti elämästäni tai keskittymään uraani, mutta tulen toki purkamaan ajankohtaisia asioita tänne. Pääasiallisesti keskityn kuitenkin juuri siihen mikä on minulle tärkeää, eli naiseuteen ja hyvään oloon. Kirjoitan naiseuden ihanuuksista kuten kauniista asioista, matkustelusta, ruoanlaitosta, ystävyyssuhteista, liikunnasta ja muodista. Vaikka pidänkin mielelläni ulkonäöstäni huolta olen lopen kyllästynyt nykyään vallitsevaan ulkonäköhysteriaan. Mielestäni on vain upeaa että me olemme erinäköisiä ja -kokoisia! Siksi pyrin tuomaan esiin lempisloganiani: Kohtuus kaikessa. Nautitaan siis naiseudestamme ja elämän pienistä ja suurista iloista, eikä keskitytä negatiivisiin asioihin tai takerruta ulkonäkökomplekseihimme.

Blogini värimaailma muuttuu räikeästä hillitymmäksi, ja olen valinnut väreiksi lempivärini eli vaalean eri sävyt (johon myös blogin nimi viittaa), vaaleanpunaisen sekä harmaan sävyjä. Näillä väreillä olemme myös mieheni kanssa sisustaneet kotimme.

♥ Tervetuloa seuraamaan Kermanvalkoista-blogiani! ♥

Ps. Olen siirtänyt tärkeimmät vanhat blogipostaukseni tänne. Jätän vanhan blogini vielä joksikin aikaa näkyville, mutta en enää päivitä sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti