15. helmikuuta 2012

Gradu... huoh

Kuva: weheartit.com

Miten voi olla näin vaikeeta päästä gradunkirjoittamisen makuun? Olen jo yrittänyt tässä viikon verran päästä vauhtiin tämän hirvityksen kanssa eikä tästä tule yhtään mitään. Eilen tein ihan kaikkea muuta paitsi kirjoitin. Tänään olen jo surffannut kaikki tärkeät ja ei todellakaan tärkeät nettisivut läpi, lajitellut ja pessyt pyykkiä, surffannut vähän lisää... Ajattelin kirjoittaa tänne vähän myöhemmin päivällä, mutta sitten tulinkin siihen lopputulokseen että jospa se auttaisi mua taas jatkamaan kirjoittamista jos tunnustan näin julkisesti että siitä ei tule yhtään mitään?? ;)

Illalla kun mieheni tulee töistä kotiin, lähdemme ehkä Ikeaan tai teemme jotakin muuta mukavaa yhdessä (joo, Ikeassa käynti on ainakin mun idea mukavasta ajanvietosta, eikä mieskään ainakaan protestoinut... ;)). On siis ainakin jotakin mitä odottaa. Ja koska olo on ollut tosi huono jo monta viikkoa enkä vieläkään ole toipunut sairastelusta täysin, en ole päässyt liikkumaan tällä viikolla. Viikonloppuna olis kyllä jo pakko päästä salille ja vähän vaikka juoksemaan. Katsotaan miten käy. Mutta jospa mä nyt siirtyisin taas gradu.doc-tiedoston pariin. Ja syvä huokaus perään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti