23. helmikuuta 2012

Pikku prinsessa


Miten joku voi ollakin niin kaunis ja aina niin tyylikäs...?


Oi että, tänään Victoria ja Daniel sitten saivat kauan odotetun lapsen, kun pieni prinsessa syntyi. Olen hovifani ja seurailen mielelläni Ruotsin hovin kuulumisia ja tekemisiä. Kyynelet tulivat silmiin kun katsoin tämänaamuista tiedotustilaisuutta, jossa prinssi Daniel kertoi liikuttuneena tyttärensä syntymästä. Tippa tuli tosin linssiin jo heidän häitä katsellessani... Onkin tosi ihanaa huomata, että Victoria ja Daniel vaikuttavat aina niin rakastuneilta yhdessä. On tietenkin myös jännä juttu, että ihan tavallisesta pojasta tuli Ruotsin kruunuprinsessan puoliso.

Nyt vain jännäämään nimeä. :)

***

Idag fick Victoria och Daniel det efterlängtade barnet när en liten prinsessa föddes. Jag gillar det svenska hovet och följer gärna med vad som hörs och pågår. Jag fick tårar i ögonen i morse när jag tittade på presskonferensen, där prins Daniel blev rörd och berättade att hans dotter fötts. Fast jag fick nog redan tårar i ögonen när jag följde med deras bröllop... Det är så fint att Victoria och Daniel verkar alltid vara så förälskade tillsammans. Det är förstås också en aning fascinerande att en helt vanlig kille gifte sig med Sveriges kronprinsessa. 

Nu gäller det bara att gissa vilket namn den lilla prinsessan får! :) 
♥ Grattis ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti